Veiksmes stāsti
“EEN ir noderīgs resurss, ko ir vērts izmantot, taču ieteikums ir neieciklēties uz vienu – jāizmanto visi kanāli, kas tiek piedāvāti, un tad arī būs rezultāts.”
Agris Punculs, SIA “EMJ Metāls” mārketinga direktors: “EEN līdz šim mēs esam izmantojuši divos veidos jeb sadaļās. Pirmkārt, ir izveidots savs profils, kurā, īsumā raksturojot, esam norādījuši, kas mēs esam, ko mēs darām, kādas ir mūsu tehniskās iespējas, ko mēs meklējam un kurās valstīs meklējam.
Otrkārt, balstoties uz dažādiem mūsu norādītiem atslēgas vārdiem, kas saistīti ar nozari un darbības jomu, saņemam informāciju par potenciālajiem pieprasījumiem, kas ar šiem atslēgas vārdiem saistās. EEN ir palīdzējis atrast vairākus klientus, arī nodibināt kontaktus, kas, iespējams, būs ar atdevi kaut kad nākotnē. Piemēram, ir situācijas, kad potenciālie sadarbības partneri interesējas par gatavām metāla konstrukcijām, – atbildam, ka tādas nevaram nodrošināt, taču varam piedāvāt sagataves. Tad ir atbilde – OK, ne šoreiz. Taču idejiski viņus esam ieinteresējuši.”
Viss raksts pieejams šeit.